Batuk

Tuesday, 25 December 2007

"Assalamu'alaikum wrt wb!"

Hmm. Senyap je. Dah tido kot? Ana pun perlahan-lahan tutup pintu dan berjengket macam pencuri agar tidak membuat kacau bilau.

Jam menunjukkan pukul 10 malam. Patutlah, pasti mengantuk tunggu ana pulang. Kesian. Dan bila ana menolak pintu kamar, dalam kegelapan tu masih ternampak juga bayangannya. Lawa juga zaujati habibati bila tengah tidur. Tenang je wajahnya. Masya Allah. Alhamdulillah wa syukurilllah.

Ana pun terus ke bilik air untuk mengambil wudhu'. Ingat nak solat sunnat dahulu sebelum tidur. Alhamdulillah setelah selesai, ana pun rebahkan diri ke katil.

"Ehemmm.."

"Ya humaira, ingatkan dah tidur tadi? Apesal bunyi lain je eh batuk tu? Batuk mentel ke?"

"He.. hee.."

"Gi ambil wudhu'. Abang tunggu ni"

"Along! Bangun! Dah Subuh!"

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! tunggu lah kejap!!! sepoil je lahh ayah ni!!! tengah mimpi shoik-shiok seh uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Posted by hAiRiL/spiderman_pink at 23:32  

2 comments:

bagus ayah.. he he

Maryam said...
27 December 2007 at 2:49 pm  

memang lah ayah baik kejutkan subuh, tapi... :P

27 December 2007 at 5:55 pm  

Post a Comment